Arkadaşlar
Ryzen 7700 + Msi B650 Tomahawk anakart ve Gskill 6000 mhz cl 30 ram olan bir sisteme sahibim
Sorun şu biostan xmp açıp ramleri 6000mhz e çıkartınca pc reset attığımda siyah ekranda kalıyor auto da 4800mhz de sorun yok son bios sürümüne sahibim ve aslında bu uzun zamandır devam...
Aklımda bu psu var vatanda iyi fiyata da denk geliyor indirim ile sadece şu yeni nesil atx 3.0 pci 5 standartını tam karşılıyormu içinde kablo filan var yazılmış ama
1709066804
https://www.vatanbilgisayar.com/corsair-rme-serisi-rm850e-850w-80-plus-gold-tam-moduler-siyah-guc-kaynagi.html
4768 tl...
Arkadaşlar merhaba
Ufaktan makina toplamaya başladım iyi bir güç kaynağı almak istiyorum bana rtx 4070ti yada 4080 ile uzun yıllar kullanabileceğim bir psu önerebilir misiniz ?
Mevcut kasam Lian li Dynamic Evo bu kasaya yakışacak bir psu lütfen..
Satın almada önceliğim vatan bilgisayar