Ses kasmak için ciddi bir kulaklığa ihtiyaç yok. IEM kulaklıklar zaten EQ ayarlarına aşırı tepkili oluyor. Oyun harici kullanımınız olacaksa onu baz alarak kulaklık seçmeniz bence daha sağlıklı olur. Sadece oyun için ise fiyat olarak daha uygun olanları da işinizi görecektir bence.
iemranking...
Bence en iyi ihtimalle soketin plastik yandı, o duman yapmıştır. Muhtemelen anakartın kasa fan soketi bozulmuş olabilir ama belli olmaz. En kötü ihtimalle anakart değişim gerektirecek zarar görmüştür ancak söylediğinize göre durumu iyi.
Ben de 21:9 monitör kullanıyorum. Alıştıktan sonra asla normal monitörlere geri dönmek istemeyeceksin. Film izlerken görüntü devasa gelecek ekrana alışana kadar. Sonrasında yeni normalin bu olacak. Ama bu monitör özelinde 2 sıkıntı görüyorum. Yenileme hızı çok yüksek olmayan bir VA panel...
Sinerji'nin ekran kartı rezaletinden sonra insanlar bu siteden alışveriş yapmayı bıraktı sanıyordum. Yine de alacakların aklında bulunsun, videosunu buraya bırakıyorum.
Hocam kusura bakmayın da 400Hz bile fazla değil mi ya? Aradaki farkı anlamak mümkün mü? İş olarak ilgilenip para kazanmıyorsanız bence o kadar harcama yapmayın. 20K çok ciddi bir para günümüz ekonomisinde bile. 400'de vuramadığınız adamı 600'de de vuramazsınız gibi geliyor bana.