gecikme dongle ile yok, 1 senedir kullanıyorum, Konfor on numara, Yalıtım biraz kötü, kulaklık hava aldığı için terletmiyor ama ses yalıtımı da bu yüzden deri kadar iyi değil.
Ama zaten %30 seviyesinde bir müzik açsan dışarıyı istesen de duyamazsın, %80 den sonra kalıcı kulak hasarı alacak...