Arkadaşlar ben de 2 gündür kullanmaktayım. İlk izlenimlerim bayağı olumlu diyebilirim. Fanlar gayet sessiz. Pompa sesini ancak kulağınızı kasaya dayarsanız duyarsınız o da sessiz gayet. Soğutma gerçekten çok iyi. 13600KF ile kullanıyorum oyunlarda 35 45 arası maksimum. (Undervolt var işlemcide)...
O zaman kesinlikle xbox alın. Sürücü sağlamadığı için Sony çoğu oyunda xbox gözüküyor. Üstüne bir de bazen bağlantı sorunu yaşanabiliyor mzellikle kablosuz bağlantıda.
Yabancı siteleri geziyorum. Onlarda da bir şey diyen yok valla hocam. Umarım gelir demekten başka çare yok. Çünkü durum böyleyken yeni çıkacak AMD kartlar bile çok pahalıdan girer ülkemize. Çok sıkıldım bu durumdan artık.
1669411375
Nasıl bir sistem topladınız hocam merak ettim