HolyZephyros isimli üyenin son içerikleri

  1. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    240lık versiyonu deneyimleyen yok sanırım ama sitesinde 360lık model için verilen sıcaklık değerleri doğru 240 da iyidir diye düşünüyorum.
  2. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    Arkadaşlar ben de 2 gündür kullanmaktayım. İlk izlenimlerim bayağı olumlu diyebilirim. Fanlar gayet sessiz. Pompa sesini ancak kulağınızı kasaya dayarsanız duyarsınız o da sessiz gayet. Soğutma gerçekten çok iyi. 13600KF ile kullanıyorum oyunlarda 35 45 arası maksimum. (Undervolt var işlemcide)...
  3. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    Kendi macunu kaliteli mi sizce hocam?
  4. H

    Sıvı soğutma Pompa Ayarı Yardım.

    Gayet iyi hocam sorun yok.
  5. H

    Sıvı soğutma Pompa Ayarı Yardım.

    Pompanın sürekli ful devir çalıştırılması önerilir zaten iyi yapmışsın.
  6. H

    PC için dualsense mi Xbox mi

    O zaman kesinlikle xbox alın. Sürücü sağlamadığı için Sony çoğu oyunda xbox gözüküyor. Üstüne bir de bazen bağlantı sorunu yaşanabiliyor mzellikle kablosuz bağlantıda.
  7. H

    Çözüldü✓ rtx 3090 ve r5 7600 sisteme psu önerisi lazım

    750W her türlü yetiyor. Kafam rahat olsun diyorsan 850W al geç.
  8. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    Kullanan arkadaşlar hala memnun mu acaba? Bir de %80 civarı fan kullanımında titreme yapıyor mu?
  9. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Ventus bu para etmez hocam.
  10. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Orda da stok yok gözüküyordu.
  11. H

    İtopya 'BEYAZ HAFTA SONU'

    Şu indirim olmayan indirim yapan tüm mağazalar umarım aşırı ceza yerler bir gün.
  12. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Yabancı siteleri geziyorum. Onlarda da bir şey diyen yok valla hocam. Umarım gelir demekten başka çare yok. Çünkü durum böyleyken yeni çıkacak AMD kartlar bile çok pahalıdan girer ülkemize. Çok sıkıldım bu durumdan artık. 1669411375 Nasıl bir sistem topladınız hocam merak ettim
  13. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Aynı durumdayım sistem komple hazır monitör dahil. Ekran kartını bekledim 3080 ti veya 3090 olur herhalde black fridayde diye. Yok kaldık öyle.
  14. H

    Hepsiburada Tıkla kazan başldı

    3 başlı baş görenleri yine hayrete düşürdü.
Geri
Top