husisco isimli üyenin son içerikleri

  1. H

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    uykusuzluktan ppndeki elemanı behzat ç. harun sandım ben yatıyom dünya yanarsa da yansın amaaan
  2. H

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    onaylanamayan siparişimi iptal edildi diye görmüşüm iptal yokmuş benim tek adetim de gitmesin bari
  3. H

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    iptal geldi beyler geçmiş olsun çalışanları zorla kaldırıp mesaiye başlattılar herhalde
  4. H

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    tebilonda havale ile ödemeyi seçtim ödemeyi ne zamana kadar yapmam gerekiyor bilen var mı
  5. H

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    sadece o da değil 1 hafta önce donanım arşivi forum üzerinden google şifrem sızdırıldı sağlam bi pen test yapılması lazım
  6. H

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    tebilon gelir incehesap gelmez diyenler noldu neyin totemini yapıyonuz la alayına iptal çekilecek zaten bi umuttur yaşamak
  7. H

    Iphone 17 Aksesuarları

    spigen 47w ile kullanıyorum iphone 17yi hiçbir sıkıntı yaşamadım standart 20w apple adaptöre göre daha hızlı dolduruyor 20-80 kuralı bana saçma geliyor halihazırda batarya olarak iyi olmayan bi marka için bi de bu kuralı uygulamak çok saçma olur ben kafama göre takıp geçiyorum kamera lensi ve ön...
  8. H

    Yardım Asus dual rx6650xt 8 gb 8000 tl mi alayım zotac rtx 3060 12 gb 8000 tl mi alayım

    3060 12gb al bence tekrardan satmak istersen aynı fiyattan 3060ı satman daha kolay olur ha biraz daha çıkabilirsen 10binden rahatlıkla 6700xt bulursun
  9. H

    2k bütçeye 8000hz mouse önerisi

    apex de kullandım mavi rengi setupa uymuyor diye 159pro beyaza geçtim aralarında fark olarak bi dpi bi de dock stationda ekran farkı var görüntü olarak aynılar rica ederim şimdiden hayırlı olsun
  10. H

    2k bütçeye 8000hz mouse önerisi

    yazılımı güzel kullanması basit şarjı da gayet iyi gidiyor chipi de gayet iyi paw3395 vardı sanırım senin için tek sıkıntı boyut olabilir daha çok küçük ve orta ele gidiyor benim de elim büyük ama mouseı parmak uçlarıyla kullandıgım için sıkıntı yaşamadım youtubeda incelemesine bakabilirsin
  11. H

    2k bütçeye 8000hz mouse önerisi

    ajazz 159pro al geç üzmez seni sarıdan apex bulabiliyorsan daha tatlı olur ama 159pro da babadır
  12. H

    Öneri Lian Li O11 Dynamic Mini V2 Flow Kasa Alayım Mı?

    aktif kullanıyorum hava akışı akvaryum olmasına rağmen çok iyi fakat atx boyutlarda ürün kullanacaksan kablolaması sıkıntı olabiliyor ayrıca üstte fanlarını zor satarsın diyen arkadaşın aksine diyeceğim şu fanları çok rahat bi şekilde 1500 liradan gidiyor onu da hesap edersin şimdiden hayırlı olsun
  13. H

    🔥İndirim COLORFUL CVN X870 ARK FROZEN WIFI V14 DDR5 8200MHz ATX Gaming Anakart 9,999TL

    bedava fiyat aktif olarak lexar ares ile kombinledim performans olarak hiçbir sıkıntı yok alacak olan varsa direkt alabilir gigabyte b850 parasına :D 1773449074 9800x3d ile sıkıntısız çalışıyor
  14. H

    Asrock X870 Steel Legend WiFi AMD X870 Alınır mı ?

    dün itibariyle aorus elite ice wifi7e x870 aldım teşekkür ederim yine de hocam
  15. H

    Asrock X870 Steel Legend WiFi AMD X870 Alınır mı ?

    Merhaba arkadaşlar beyaz anakart arayışımda ikinci elden Asrock X870 Steel Legend WiFi AMD X870 buldum. Reddit’te çok fazla işlemci yaktığı hakkında yazılar buldum. Bu anakartla kullanacağım işlemci 7800x3d olacak. Alınabilecek bi risk mi bilemedim. Kullanan var mı veya önerir misiniz ürünün...
Geri
Top