spigen 47w ile kullanıyorum iphone 17yi hiçbir sıkıntı yaşamadım standart 20w apple adaptöre göre daha hızlı dolduruyor 20-80 kuralı bana saçma geliyor halihazırda batarya olarak iyi olmayan bi marka için bi de bu kuralı uygulamak çok saçma olur ben kafama göre takıp geçiyorum kamera lensi ve ön...
apex de kullandım mavi rengi setupa uymuyor diye 159pro beyaza geçtim aralarında fark olarak bi dpi bi de dock stationda ekran farkı var görüntü olarak aynılar rica ederim şimdiden hayırlı olsun
yazılımı güzel kullanması basit şarjı da gayet iyi gidiyor chipi de gayet iyi paw3395 vardı sanırım senin için tek sıkıntı boyut olabilir daha çok küçük ve orta ele gidiyor benim de elim büyük ama mouseı parmak uçlarıyla kullandıgım için sıkıntı yaşamadım youtubeda incelemesine bakabilirsin
aktif kullanıyorum hava akışı akvaryum olmasına rağmen çok iyi fakat atx boyutlarda ürün kullanacaksan kablolaması sıkıntı olabiliyor ayrıca üstte fanlarını zor satarsın diyen arkadaşın aksine diyeceğim şu fanları çok rahat bi şekilde 1500 liradan gidiyor onu da hesap edersin şimdiden hayırlı olsun
bedava fiyat aktif olarak lexar ares ile kombinledim performans olarak hiçbir sıkıntı yok alacak olan varsa direkt alabilir gigabyte b850 parasına :D
1773449074
9800x3d ile sıkıntısız çalışıyor
Merhaba arkadaşlar beyaz anakart arayışımda ikinci elden Asrock X870 Steel Legend WiFi AMD X870 buldum. Reddit’te çok fazla işlemci yaktığı hakkında yazılar buldum. Bu anakartla kullanacağım işlemci 7800x3d olacak. Alınabilecek bi risk mi bilemedim. Kullanan var mı veya önerir misiniz ürünün...