22 k Bütçem var lg almayı düşünüyorum minimum 8 serisi nanocell ve qned arasında kaldım kullananlar veya bilgisi olanlar yardımlarınızı bekliyorum bide tcl in c serisi olan tvleri nasıl riske girmeye değermi şimdiden herkese teşekkür ederim.
Selamın aleyküm. Kolay gelsin iyi günler arkadaşlar. 2019'dan beri Abra A5 v13.1.1 modelini kullanmaktayım. Cihazımın ekranda titreme ve parlaklık sorunu oluşmaya başladı. Elimde BIOS ve EC dosyaları mevcut, BIOS'u düşürdüm ancak EC'yi düzeltemedim. Yardımcı olabilir misiniz? Ya da farklı...
Arkadaşlar Selamın Aleyküm 4 senedir abra a5 v13.1.1 modelini kullanıyorum cihazımı servise gönderdim bakımları için ancak cihaz geldiğinde bi sorun oldğunu fark ettim cihazımı kapatıyorum kapattıktan 5 saniye sonra cihaz kendini otomatik yeniden açıyor bu durum uyku ve hazırda beklet modları...