Üzerinden dört seneyi aşkın zaman geçmiş bir monitörü ben almam şu anda Samsung.com’a girin 300 H Z 25 inç 2026 modeli çıktı lG’de şu anda 7500 TL’ye 300 H Z 2026 daha iki gün önce satışa sunuldu 4-5 senelik monitöre bu kadar para vermek aptallık
Benim bilgime değil dostum ben epeyden baktım ben üretim tarihlerini dikkate alırım epey de hata olmaz o konuda benim bilgime değil tekrar söylüyorum bilgiyi ben vermedim
MediaMarkt’ın bu tür aldatmacalarına inanmayın hiç kimseye yarı fiyatına vermez MediaMarkt sahtekar ve dolandırıcı vantilatör aldım %32 indirim gösteriyor ki vantilatör dünyanın en adi vantilatörü pahalı bile satmış indirme rağmen MediaMarkt dolandırıcı o televizyonu hiç kimseye satmadı emin...
Deve kadar yazsan yine göremeye bilirim değerli dostum çünkü kısmi görme engelliyim %30 görüyorum
1781797417
DP 1.2a ile display Port kablosu ile full HD‘de ne kadar alınabiliyor bu monitörün eksisi gibi geldi bana
Hayret ediyorum bu Ktd‘nin bu modeli 4 m gecikme olarak GTG altı aydır onlarca form konu açıldı bence 5 kuruş etmez en adi bir monitör neyini övdüler neyini tavsiye ettiler anlamadım yahu MSİ nin 0.5 gecikme GTG onun yüzüne bakmam ben
Ben 24 inç ten yukarısını monitör olarak görmüyorum defalarca denedim 24 inç full HD monitör kral olduğuna karar verdim 27 inç 2K getirdim geri gönderdim zaten monitörlere oturup yanından bakıyorsun ekran küçüldüğü zaman yaklaşık 2k gibi full HD’de