hocam ben bunun pivot olanını aldım 24g4zr modelini 2 tane ölü piksel çıktı iade oluşturacağım eğer iade edebilirsem lenovanın 320 veya 340 olması lazım pivot 7 bine onu alacağım.İade edemezsemde kullanırım bunu iyi gibi.
hocam ölü pixel sayfasında 4 tanesrenkte gösterilmiştir örnek ölü piksel gibi de değil küçücük siyah bişey çok dibinden bakımca anca anlıyorum.5 bin tllik monitor zaten bilemedim uğraşmaya değmez gibi.
Arkadaşlar yeni monitor aldım 1080 p.3-4 tane ölü piksel çıktı çok yakından bakınca belli oluyor uzaktan belli olmuyor iade etmelimiyim sizce. Fotoğrafı çektim onda da belli olmuyor.