yani kanka şuan bu kızlada konuşmasam boşluğa düşüyorum okullar açılana kadar. Sadece birkaç sanal arkadaşım var ama onlarla da çok samimi değiliz.
lise 2 de olduğum için daha çok iyi de tanışamadım okulu geçtim sınıfta bile ortaokuldan zaten kimse yok
umarım unutabilirim tayyip baba
1659198642
yani tam kafa dengi biriydi benle arkadaş kalsam daha iyi sanırım benim için. Çünkü insana illa belirli zamanlarda kız arkadaşı (sevgili anlamında değil) faydalı olabiliyor.