Hocam xg27acs aldım sol altta ışık sızması var ama rahatsız etmeyecek düzeyde şuana kadar bir sıkıntısı yok değişken od %75 80 civarında çok ufak bir ghosting oluyor o da benim için problem olmuyor genel olarak önerebilirim
Merhabalar,öncelikle ben bir fps oyuncusuyum aslında 2k 165hz ve 1080p 240hz arasında çok kaldım. Ayrıca bu konu hakkındada yardımcı olursanız sevinirim. Ekran kartım 4070 işlemcim r7 7700
Gelelim asıl konumuza bu iki monitör seçeneği arasında kaldım. Bazı arkadaşlar msi ın daha önde olduğunu...