Bende siyah indirimi bekliyordum denk geldi ama yine almamıştım. Geçen haftaki gaming gecesinden beyazı denk geldi aldım. İyi ki beyaz almışım daha gösterişli duruyor.
Bu kasayı bir süredir aynı fiyata satıyorlar. Hatta geçen hafta yada önceki hafta siyahı sattılar. Farklı daha küçük yada inf 217 siyahını almayı düşünüyorum. Sırf fiyatı makul diye beklemek istemedim satın aldım.
Yakın zamanda 10k altına düşmesi çok olası değil. Bu arada arkadaşım Hollanda'ya gitti. Gelirken ram isteyecektim ama fiyatlar hemen hemen aynı sayılır. Oradan alsam da 25-30k civarına denk geliyor.