Selam arkadaşlar elimde 7800x3d ve 4070 TI var kalan parçalar için amazon pazarama veya hepsiburada (6 taksit seçeneği için) üzerinden alabileceğim ürünler için tavsiye bekliyorum.
Bütçem 30k civarı.
Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba ilk defa kasa toplayacağım. Daha önce anakart işlemci ve ramleri 5500 TL gibi bir rakama aldım. 2 yıldır bekliyorlardı ve olmayan parçaları ikinci el olacak şekilde alıp toparlıyacağım. Sizlerden gelecek önerilere açığım.