bu kasa modeli çok hoşuma gidiyor sizce fiyatına göre nasıldır alınır mı? Eğer bu olmazsa aklımda 3.5k TL'ye rampagein kasası var hangisini önerirsiniz?
ZOKO...
Selam beyler,
kablosuz olmalarını istiyorum.
klavyenin sessiz olması lazım o mekanik klavyelerdeki tak tuk ses kesinlikle sıkıntı çünkü genel olarak gece oynayacağım için çok ses yapar. Bilgili olduğum konular değil yanlışım olursa düzeltin, manyetik klavye daha sessiz oluyormuş genel olarak o...
binanızda kaç daire var?
1782118250
telefon çekme durumu tamamen baz istasyonuyla alakalı. wifi için yerin dibindede olsan dağın başındada olsan kablonun ulaştığı her yerde fiber tam verimiyle çalışır.
1000w olanı ekledim Teşekkürler tekrardan. Peki boş kasa alıp fanını kendim dizsem önerdiğin marka var mı 7 fan ortalama ne kadara gelir?
görüntü olarak lian-li fanlar çok hoşuma gidiyor ama absürt fiyatları var
atx den vazgeçerimde wifiden vazgeçemem. wifi bi şekilde çözmem şart ya anakarttan ya da harici bi cihazla
1780606957
https://app.hb.biz/OEzrXpdLzFs2
ram olarak 2x16 bu daha iyi olmaz mı ?
1780607034
Anakart olarak ben bunu eklemiştim sence nasıl
https://app.hb.biz/QIBaisPGYkSj
1780607308...
selam arkadaşlar yeni bilgisayar alacağım ve 2k da oynamak istiyorum. gta v gibi oyunlarda 2k full ayarlada rahat oynatacak kapasite yeterlidir. Sistemi sadece hepsiburada dan toplar mısınız bütçe olarak enn uygunda kalmak önceliğim. kendim topladım 85kya geldi ama daha düşük donanımlarla...