Hocam 3 monitör yapmayı planlıyorum 27 olacak yanlardakiler çirkin durmaz diyorsanız ana monitör 31,5 da olabilir . 27/31,5 yani . Bütçe çıkarım gerektiği yere kadar
1782127079
Msi ın Hz i düşük gibi ama diğeri güzel gibi fiystıda uygun gibi bu özelliklere
Dostlar 2 tane 2k 27 inç ,1 tane 4 k oled monitör olmak üzere 3 monitörlü setup kuracağım . Monitörlerin hepsinin aynı marka olmasını istiyorum . Sizce hangi marka ve modelleri alabilirim ? Bana yardımcı olursanız sevinirim
Bugün koşa koşa mağazaya gittim hatta 400 lira taksiye verdim satılmasın diye. Bana 30 dk önce satıldığını söyledi ama 20-25 dk önce stok sordurup gitmiştim bende bir şüphelendim açıkçası bu durumdan