kalamarustası isimli üyenin son içerikleri

  1. K

    İşlemci Sıcaklığını Nasıl Düşürebilirim?

    Ayar kapalıyken bir performans düşüklüğü görmedim varsa da azdır ben fark etmedim, sıcaklıkta bayağı iyi düştü.
  2. K

    İşlemci Sıcaklığını Nasıl Düşürebilirim?

    Bunun için yeni konu açmalı mıyım bilmiyorum ama turbo boostu kapatınca sıcaklık oyundayken 65-70 derecelere kadar düştü. Bu şekilde kullanmam mantıklı mıdır? 1780841103 Çok teşekkürler
  3. K

    İşlemci Sıcaklığını Nasıl Düşürebilirim?

    Önerdiğiniz bayağı iyiymiş, teşekkürler. Ama daha düşük bütçeli olanlar iş görür mü acaba? Id-Coolıng SE-903-XT diye soğutucu buldum mesela. Ya da Dark Freezer x120 var.
  4. K

    İşlemci Sıcaklığını Nasıl Düşürebilirim?

    önerebileceğiniz sogutucu var midir
  5. K

    İşlemci Sıcaklığını Nasıl Düşürebilirim?

    İşlemcim i7 9700k ve boşta 71 derece, oyunda 95-100 dereceleri görüyor. Termal macunu yeni, kasanın içi dışı daha yeni temizlendi. İntel'in stok fanından dolayı olabilir mi? Sıcaklığı Nasıl düşürebilirim?
  6. K

    6-7k Sistemime Uygun Ekran Kartı Önerisi

    Anladım, teşekkürler. CS2 için fps artışı ne kadar olur tahmini şu an 120-150 arası alıyorum
  7. K

    6-7k Sistemime Uygun Ekran Kartı Önerisi

    Teşekkürler. 600w Psu var fakat frisby markası. Çok kötü olduğunu söylemişlerdi o yüzden sıkıntı çıkmasın diye yenileceğim. 500w yeterse marka önerisi alabilir miyim? 1779190039 Yok sanırım bütçeme de fazla geldi ama teşekkürler.
  8. K

    6-7k Sistemime Uygun Ekran Kartı Önerisi

    i5 9400f işlemci, ms-7c10 anakartım var. 6-7k bütçeyle ekran kartı önerebilir misiniz? RTX 2060 düşünüyorum bu sisteme uygun olur mu? Şu anki ekran kartım çok kötü (gt 1030) o yüzden yenileceğim. CS2 gibi işlemci bazlı oyunlarda da fps ciddi derecede artar mı, işlemci de değiştirmek gerekir mi...
Geri
Top