Bunun için yeni konu açmalı mıyım bilmiyorum ama turbo boostu kapatınca sıcaklık oyundayken 65-70 derecelere kadar düştü. Bu şekilde kullanmam mantıklı mıdır?
1780841103
Çok teşekkürler
Önerdiğiniz bayağı iyiymiş, teşekkürler. Ama daha düşük bütçeli olanlar iş görür mü acaba? Id-Coolıng SE-903-XT diye soğutucu buldum mesela. Ya da Dark Freezer x120 var.
İşlemcim i7 9700k ve boşta 71 derece, oyunda 95-100 dereceleri görüyor. Termal macunu yeni, kasanın içi dışı daha yeni temizlendi. İntel'in stok fanından dolayı olabilir mi? Sıcaklığı Nasıl düşürebilirim?
Teşekkürler. 600w Psu var fakat frisby markası. Çok kötü olduğunu söylemişlerdi o yüzden sıkıntı çıkmasın diye yenileceğim. 500w yeterse marka önerisi alabilir miyim?
1779190039
Yok sanırım bütçeme de fazla geldi ama teşekkürler.
i5 9400f işlemci, ms-7c10 anakartım var. 6-7k bütçeyle ekran kartı önerebilir misiniz? RTX 2060 düşünüyorum bu sisteme uygun olur mu? Şu anki ekran kartım çok kötü (gt 1030) o yüzden yenileceğim. CS2 gibi işlemci bazlı oyunlarda da fps ciddi derecede artar mı, işlemci de değiştirmek gerekir mi...