KathriN isimli üyenin son içerikleri

  1. KathriN

    Yardım Gameraider Gr27q24ı 27 İnç 240hz Alınır mı? ?

    https://www.gaming.gen.tr/urun/882437/gameraider-sobek-gr27q24i-27-inc-240hz-0-5ms-2k-qhd-adaptive-sync-ips-pivot-gaming-monitor-2-yil-birebir-degisim-garantili/#reviews bu model alınır mı? fiyatı çok uygun ?
  2. KathriN

    Yardım Trendyol / İncehesap Kusurlu Monitör İadesi Hakkında

    hocam sorun şu ki trendyoldan baktığımda iade inceleniyor görünüyor. ürün zaten kusurlu bu kadar bekletmelerine anlam veremiyorum.
  3. KathriN

    Yardım Trendyol / İncehesap Kusurlu Monitör İadesi Hakkında

    Merhaba arkadaşlar, Trendyol üzerinden İncehesap satıcısından bir monitör satın aldım. Ürün elime ulaştığında kutusunun daha önce açılmış olduğu belliydi ve monitörde de kusurlar bulunuyordu. Bu nedenle ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra iade ettim. İade kargosu satıcıya ulaştı ve 16 Haziran'dan...
  4. KathriN

    1080 P Den 2k Ya Geçiş

    1080p 23.8 kullanıyorum 27 2k deneyimledim evet fark var gözle görülür şekilde yazılar ve oyunlar daha keskin ama vauvvv denecek kadar değil rekabet için 1080p yeterli hikayeli oyun için 27 2k şart bence.
  5. KathriN

    Yardım Monitörde Ölü Piksel Çıktı İade Etmelimiyim

    İncehesap iade konusunda nasıldır?
  6. KathriN

    Yardım Monitörde Ölü Piksel Çıktı İade Etmelimiyim

    hoşumada gitti ama iade edicem
  7. KathriN

    Yardım Monitörde Ölü Piksel Çıktı İade Etmelimiyim

    ince hesaptan aldım şimdi geldi aoc Q27G42ZE MODELİ
  8. KathriN

    Yardım Monitörde Ölü Piksel Çıktı İade Etmelimiyim

    1 adet ölü piksel çıktı uğraşmalımıyım sizce sadece siyahta belli oluyor
  9. KathriN

    Bilgisayarım Normal Çalışmıyor

    konu itopya ise geçmiş olsun
  10. KathriN

    Bu 2. El Sistem Alınır mı?

    30k etmez max 20 22k arası olur bence
  11. KathriN

    Çözüldü✓ Am4 Sistemden Am5 E Geçmek Mevcut Sistemimde Mantıklı mı

    Çok üst düzey bi beklentiniz yoksa geçmeye gerek yok bence, sisteminiz günümüz için gayet yeterli ve iyi.
  12. KathriN

    Yardım İki Monitör Arasında Kaldım Aradaki Farka Değermi?

    evet ama 240hz olması önemli
  13. KathriN

    Yardım İki Monitör Arasında Kaldım Aradaki Farka Değermi?

    https://www.epey.com/monitor/aoc-q27g42ze.html https://www.epey.com/monitor/aoc-q27g4zr.html yardım
  14. KathriN

    Ddr4’Ten Ddr5’E Geçmek Mantıklı mı?

    hocam o tamamen senin bütçene bağlı, indirim kovalamak iyi olabilir ama bi anda artacağını sanmıyorum.
  15. KathriN

    Ddr4’Ten Ddr5’E Geçmek Mantıklı mı?

    Direk ddr5 geçmek yerine, en azından şimdilik ekran kartı upgrade yapabilirsin. baya bi götürür seni. ram vs çok pahalı önermem.
Geri
Top