https://www.gaming.gen.tr/urun/882437/gameraider-sobek-gr27q24i-27-inc-240hz-0-5ms-2k-qhd-adaptive-sync-ips-pivot-gaming-monitor-2-yil-birebir-degisim-garantili/#reviews
bu model alınır mı? fiyatı çok uygun ?
Merhaba arkadaşlar,
Trendyol üzerinden İncehesap satıcısından bir monitör satın aldım. Ürün elime ulaştığında kutusunun daha önce açılmış olduğu belliydi ve monitörde de kusurlar bulunuyordu. Bu nedenle ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra iade ettim.
İade kargosu satıcıya ulaştı ve 16 Haziran'dan...
1080p 23.8 kullanıyorum 27 2k deneyimledim evet fark var gözle görülür şekilde yazılar ve oyunlar daha keskin ama vauvvv denecek kadar değil rekabet için 1080p yeterli hikayeli oyun için 27 2k şart bence.