benim kasayı ilk aldığımda bana geldiğinde anakart üzerinde o mandal kilidi kırıktı 2 sene oldu :D devamm sıkıntı yok, vidayı sağlam attığın zaman hiç bir önemi yok, 2 fanlı ekran kartı da kullandım, 3 fanlı ekran kartı da kullanıyorum şuanda. Hiç bir problemi yok. Gönül rahatlığıyla devammmm
çok çok eski bir kasaydı o ya aile evinde yatıyor kaç zamandır hiç hatırlamıyorum sanki r3 1300x ve 1060 6gb felan vardı da anakart ne hatırlamıyorum, 16 ram ve 256 ssd olması lazm
1778164775
genel olarak memnun gördüm bu laptopu kullanan kişileri
Valla mantıklı da pek sabit kalmıyor gibiyim ya, eski bir ddr4 sistemim var içinde ne vardı hatırlamıyorum onu upgrade etsem ne kadar para çıkar acaba bilemedim :D nişanlımın yanına da gidiyorum, yer değiştirdiğim çok oluyor:D
1778163213
evet güzel gözüküyor ama tak diye 45 bırakmak üzer ya :D...
https://www.hepsiburada.com/erazer-deputy-15-p1-md62764-intel-core-5-210h-16gb-1tb-ssd-rtx5060-freedos-15-6-144hz-fhd-ips-tasinabilir-bilgisayar-pm-HBC00009FHJ5Z?wt_gl=cpc.dsa.camp22770664684adgr184844625809&gad_campaignid=22770664684
Başlıkta belirttiğim gibi bu laptop alınır mı arkadaşlar? 2...