Hocam aynı şekilde benimde 24g2spu/bk model monitörüm vardı ölü pixeli vardı fabrikasyon hatalı kabul etmediler tüketici hakem heyetine şikayetde bulundum yaklaşık 5 ay civarı bir beklemeden sonra davayı kazandım banada 24g11ze önerdiler o kadar rezilliklerinden sonra dahada beklememek için...