Merhaba arkadaşlar, Foxconn h55m-s model anakartım var biraz eski bir model, bu anakartla uyumlu işlemci önerebilir misiniz çok anlamıyorum bu tarz teknik konulardan
Dostlar selamlar mevcut sistemimde nvidia gt420 ekran kartı var gtx750 ti gddr5 almayı düşünüyorum anakartla (foxconn h55m-s) herhangi bir uyumsuzluk vs yaşar mıyım ayrıca işlemcim de intel i5 760 2.8 ghz darboğaz gibi bir sorun yaşar mıyım bu tarz teknik konulardan pek anlamıyorum yardımcı...
maalesef başka powerla deneyemiyorum ama büyük ihtimalle benimki de power dan onun haricinde zaten denemediğim şey kalmadı birde ram slotlarının bozuk olabileceğinden şüpheleniyorum ama bunlar bozuk olsa hiç görüntü alamazdım sanırım 2 haftadır böyle pc bilgisayarcı yolu gözüktü sanırım
hiç görüntü alamasam bende anakarttan ya da ekran kartından olduğunu düşünebilirdim ama dediğim gibi zaman zaman görüntü alıyorum hatta cuma günü kullandım pc yi ama dün ve bugün kullanamadım güç kaynağını 3-4 ay önce almıştım ikinci el ucuz birşeydi o şüphelerimi arttıyor
Merhaba dostlar pc açma düğmesine bastığım zaman kasa açılıyor fakat ekrana görüntü gelmiyor ancak şöyle bir sorun var bu her zaman olmuyor örneğin pc yi birkaç gün kullanmadığım zaman görüntü geliyor ama o gün kullanıp ertesi gün açmaya çalıştığım zaman görüntü ya hiç gelmiyor ya da gelse bile...