hocam fiyatlar maalesef boyle, indirim beklesem vatan disinda biyerde guzel bisey gelmicek buyuk ihtimalle oda gelir mi belli degil. viper venom daha f/p geldigi icin onu dusunuyordum cogunlukla rekabetci oyunlar oynuyorum zaten. bide bu model oc ile kolay bi sekilde cl28 yapilabiliormus bu dogru mu
yeni ddr5 gectim sadece ram kaldi pttde patriot viper venom 16gb 6000mhz cl30 indirmle 11k. 1k daha verip onu almak mi mantikli yoksa bu mu? islemci 7800x3d
Almışken 32lik alıyım dedim.
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B081S2Z1ZZ?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1
Bu nasıldır hocam ilk defa gördüm. Olmadı sizin attığınız sandiski alır geçerim.
Hocam bende format usbsi + birkaç dosya atmak için arıyorum. Hızı çokta önemli değil f/p neler var. Kioxia ve goodram'in 32liklerini buldum ama nasıldır bilmiyorum.