Logicman isimli üyenin son içerikleri

  1. Logicman

    Yardım Vd6 mı V10 Ultra mı Yada Başka Tavsiye

    Tork farkı deneyim için daha iyi değil mi yanlış biliyorsam düzeltin 1782048495 Ets 2 de oynarım sadece sim ile yetinmem belki ama %80 sim
  2. Logicman

    Yardım Vd6 mı V10 Ultra mı Yada Başka Tavsiye

    Le mans, f1, iracing, için Vd6, v10 ultra yada o fiyat bandında başka öneriniz var mı
  3. Logicman

    Yardım Claws Tactical Mortal Gamepad Arızası

    Pc ye taktım gamepadi tetik tuşları çalışmıyordu, koldaki m tuşuna basınca kendisi spamlamaya başlıyor tetkikleri sıfırladım yine düzelmedi
  4. Logicman

    ATK Dragonfly A9 plus Wireless Mouse alınır mı?

    A9 plus var 2 aydır kullanıyorum memnunum hafif şarjı baya iyi gidiyor Bi sorun yaşamadım
  5. Logicman

    Yardım 7800x3D için Sıvı Soğutma Önerisi

    Coolmasterın 3 fanlı sıvı soğutması var memnunum
  6. Logicman

    Yardım Cs2 arkadaşlarla beraber dm nası atıcaz kimse olmadan

    XPlay kapandı reis 2 ay oldu
  7. Logicman

    Yardım Gamepad Seçimi Yardımı

    Yeni aldım aynısını memnunum
  8. Logicman

    Yardım Photoshop ve ilüstratörü crackli nerden nasıl indirebilirim

    Photoshop ve ilüstratörü crackli nerden nasıl indirebilirim
  9. Logicman

    BİTFENİX CUBE 240 Fan Sesi (Maşallah Dediğimiz Üç Gün Yaşamıyor)

    Aynı sorun bende de başladı sadece fanı mı istediler acaba yoksa sıvı soğutmayı hep mi gönderdiniz
  10. Logicman

    Yardım Sıvı soğutma fanı dönmüyor

    Evet 360mm olan
  11. Logicman

    Yardım Sıvı soğutma fanı dönmüyor

    3 fablı sıvı soğutma var 2si sağlam 1 tanesi dönerken kendi aksamı içinde biyere sürtüyomuş gibi ses geliyor ve bazen bilgisayarı açarken dönmüyor tekrar başlatınca dönüyor. 1.soru sıkıntı yaratır mı ilerde 2.soru wd40 veya başka bi sisteme zarar vermeyen sprey sıvısı sıksam ses kesilir mi
  12. Logicman

    Çözüldü✓ Sıvı Soğutma Fanı Dönmüyor

    Çözüm bulabildin mi benim de 1 fan dönmüyor şu an 3 fan var elimle çevirince 2 si rahat dönüyo diğeri hemen duruyo
  13. Logicman

    Yardım Cs2 arkadaşlarla beraber dm nası atıcaz kimse olmadan

    3 kişi ama lobiyi ben kurup başlatınca diğerlerinin pingi yüksek oluyo nedense benim internetin iyi aslında
  14. Logicman

    Yardım Cs2 arkadaşlarla beraber dm nası atıcaz kimse olmadan

    Consoldan oyun modunu değiştiebiliyormuyuz acaba ordan rekatberçiden, deatmatche geçme falan
  15. Logicman

    Yardım Cs2 arkadaşlarla beraber dm nası atıcaz kimse olmadan

    Knk ben o kadar büyük düşünmüyom ya arada bir arkadaşlarla ölüm maçı vs atmak için lazım oluyo yinede sağ ol
Geri
Top