Rampage RM-K50 Select kulaklığım var. mikrofonu çıkarılabilir olduğu için çıkarttım ve kaybettim. https://www.amazon.com.tr/Kulakl%C4%B1%C4%9F%C4%B1-%C3%87%C4%B1kar%C4%B1labilir-De%C4%9Fi%C5%9Ftirme-Aksesuarlar%C4%B1-Profesyonel/dp/B0CT3X8FYH şöyle bir şey lazım ama stok yok yardımcı olur musunuz?
İkinci el gigabyte aorus 5700xt aldım. kart baya temiz. test ederek 1 hafta önce aldım daha yeni sisteme takabildim çünkü benim psudan 14 pin güç kablosu çıkıyor ekran kartı için. benim kartımda 16 pin istediği için 6 pini 8 pine çeviren dönüştürücü aldım. sistemi açtım forzaya girdim test için...
Başlık saçma oldu ama şöyle. 600w xigmatek var. 6+2 ve 6 pin pcıe girişleri var yani toplam 14pin. Yeni 5700xt aldım 16pin.
https://www.akakce.com/kasa-aksesuari/en-ucuz-6-pin-to-8-pin-pci-express-ekran-karti-power-cevirici-kablo-fiyati,1529766546.html şöyle bir parça idare eder mi 1 2 ay kartı...
https://www.epey.com/monitor/aoc-g2460vq6.html
https://www.epey.com/monitor/benq-gw2270h.html
ikisi de 2.el benq 1k aoc 1.6k hangisini almalıyım hikayeli oyun film izlerim.
beyler bir arkadaşa 10kya falan sistem toplıcam şu şekilde sizce nasıl
bunlar sıfır alınacak 7k hemen hemen
Intel Alder Lake I3-12100f 2200tl
MSI Pro H610m-e Ddr4 Intel H610 Soket 2500tl
Kingston Nv2 1tb 2300tl
bunlar da 2.el
rx580 8gb ekran kartı 2000tl
xpg ram 8x2 1000tl
cooler master 600w...
24 pin için buluyorum ama cpu 8 pin için bulamıyorum 24pin için alacağım parça bu https://www.trendyol.com/msi/oem-msi-logolu-atx-guc-kaynagi-24-pin-argb-konnektor-p-823676509?boutiqueId=61&merchantId=277953&storefrontId=1&countryCode=TR&language=tr&gads=true
beyler selam bende 1660ti var onu sattım 3750tlye 6kya bu kartı buldum kart temiz içi açılmamış alınır mı sizce. birde hiç amd kart kullanmadım nvidiadan amdye geçilir mi ayrıca ryzen 5 2600 işlemci var darboğaz yer miyim
Gençler otoban modu 30 araç ve araç modu ile 6 GB VRAM kullanması normal mi ayrıca attığım görüntüde benim ekran kartı gerekli olduğunda 14 GB mı oluyor anlamadım.
beyler 1660ti ekran kartım var asus tuf modeli evo olmayan modeli ufak soğutucu bloğu var ekran kartı normalde ısınıyor ama ben msi Afterburner'dan fan ayarı yaptım 80i çok görmüyor ama bir sorum var ekran kartının vramleri iyi soğuyor mu bunu nasıl anlarım eski ekran kartımda vramleri bozmuştum.