https://www.trendyol.com/dell/dell-alienware-16-aurora-intel-core-7-240h-16gb-ddr5-1tb-ssd-rtx5060-8gb-laptop-ac16250-c71615u56n-p-1038021605?boutiqueId=61&merchantId=141868
bu modele bakilabilir
ya imkan dahilinde 32 almak daha iyi suan ilerki seneler icin ama 16da kotu degil yani
bende de razer in deathadder v2x hyperspeed mouseu var 2 yila yaklasik bir suredir kullaniyordum sorunsuz bir sekilde
bir iki haftadir ben de ayni sorunu yasiyorum bi cozum de bulamadim. bazen ac kapa yaparak da duzelmiyor artik bt moduna sokup geri dongle moduna aliyorum
eos pro var bende. uzun zamandir kullaniyorum bir sorunu yok ama uygulama destegi olmamasi cok buyuk eksiklik.
ozellikleri falan baya guzel ama sirf uygulama destegi yuzunden pisman olmustum bi ara, tus kombinasyonlari karisik biraz. onun haricinde guzel gamepad pisman etmez. muhtemelen daha...
days gone a da bir bak oynarken en keyif aldigim oyunlardan bir tanesiydi
wolfenstien serisini de sevebilirsin cod a benzer diye hatirliyorum ama oynamadim bu seriyi daha
ghost of tsushima sarar, combati da keyofli atmosfer de sariyo hikaye de fena deil akar bence
ac serisi de fena deildir ama odyssey i sevmeme ragmen birakmistim abi ana hikaye akiyo da zorla yan gorev yaptirtmasi sikiyo beni ana hikayeye tam yukseliom yok dio su sevie ol gel falan yan gorev de...
kral q35 den sonra farkli kulakliklara gecis yapmistim ama o muzik zevkini alamadim. q45 e mi donsem diye dusunuom. q35 ve q45 arasinda nasil farklar var almaya deger mi sence? suan bende marshall major 5 var bundan once de freebuds pro 3 vardi