umarım sen haklı çıkarsın ya kendime o kadar kızgınım ki anlatamam zaten aşırı zor bir dönemden geçiyorum birde şimdi 1 ay boyunca sınavımın iptal korkusuyla yaşıcam lanet olsun ya
TYT sınavının bitmesine 10 dk kala optiğimi ve kitapçığı sıramın yanına gelen görevliye teslim ettim görevli yanımda optiğimi 10 saniye kadar inceledi ben de çok kısık sesle görevliye 1 dk optiğimi geri alabilir miyim dedim görevli de hiçbir uyarıda bulunmadan uzattı ben tereddütte kaldığım...