Melille isimli üyenin son içerikleri

  1. M

    AOC 25G4KUR Alınır Mı Fikriniz Nedir?

    Alınır, ben 1.5 aydır kullanıyorum çok memnunum. Sadece Cs2 oynuyorum, şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım. NB F80 monitör koluyla kullanıyorum.
Geri
Top