Şube şube değişiyor belki. İlk gün beğendiğim birkaç şey olmuştu da adamlar yüzüme dümdüz "isterseniz getirtelim ama bunların garanti ve iade durumları farklı olur" dedi. Kusurlu çıkarsa elimde mi patlar diye sorunca evet dediler. Boşuna değil birçok ürünün birkaç gün boyunca satılmaması.
Ne kadar çıktı aldığına bağlı.
Ben de yukarıdaki arkadaş gibi Epson kullanıyorum, tanklı yazıcılarda tavsiye edebileceğim bir marka. Ben orrijinal mürekkebiyle kullanıyorum, ekonomik kalıyor, kartuştaki gibi fahiş fiyatlara gelmiyor.
Diğer bir seçenek (sadece siyah beyaz çıktı için) lazer...