Esonic h55kel di sanırım öyle bir şey vardı markayı ilk defa duydum bazı kişiler oc yapılmaz o kartta dedi kalitesiz vs. Akşam bir sorun çıkarmı dediğim gibi oc gerek olacağını sanmıyorum bildiğim kadarıyla base frekansla ekran kartını besliyor islemci
X3440 islemci
4x2 1333mhz RAM
R7 240 4gb oc ekran kartı
120gb SSD
1tb HDD
400w PSU
Sistemin var eskiden MSİ h55m-p31 kulanıyordum ama çipi yandı tamir ettiridim ve tekrar arızalındı yeni anakart almak istiyorum bir öneri yapsrmısınız oc o kadar önemli değil işlemci normal frekansında ekran...