DLSS 5 + MFG bütün özellikleri kullanmayı çok istiyorum dersen NVİDİA al hocam.
Ben RTX 5080 aldım çok güçlü ve her özellik var.
AMD 9070XT Saf kas gücü olarak çok iyi RTX 5070'yi katlar.
Youtube zamanında tutturanlar için çok makul kazanç oldu yeni başlayanlar için öne çıkmak bir hayli zor diye biliyorum ama kendi düşüncelerinle bir şeyler yaparsan daha çok tutulur videoların
2-3 yıl olmuştur hocam bayadır kullandığım bir monitördü hiç bir sorunu yok çok şükür ama bende olmadı diye sende olmaz diye bir şey yok bu şeyler şans işi gibi bir şey.
Ekran kartının üç fanlı olması bir tık daha iyi oluyor soğutması hocam ama iki fanlılar da kötü değil alınır Ramleri 16GB değil de 32GB yapabilirsen çok iyi olur dicektim 25 Bin lira + para istiyormuş hiç yapma 16GB haliyle yeterli olur gibi hocam.