şehrinde en iyi ilanlara bak bende öyle aldım ama beniö işlemci düşük işlemciyi yüksek tut hatta sana biraz zaman ayırıp hangi il/ilçe oldugunu yazarsan yardımcı olabilirim bayram namazına kadar vakit geçirmiş olurum
bir video izlemiştim shorts ta steam arkada çalışıyor bir kaç şeyi kapattı fps +20 falan arttı arka planda sürekli çalışır dedi adam dur izleme geçmişine bakıp bulursam link atacagım dostum
https://www.vatanbilgisayar.com/zotac-geforce-rtx-4060-ti-twin-edge-8gb-gddr6-128bit-nvidia-dlss-3-ekran-karti.html
SEN BUNA 20K VERİRMİSİNNN:blobdance:
anakart B650
ekran kartı 3000 den başla vram yüksek olsun
şimdilik 16gb dd5 bellek
güzel bir hava sogutma
650W 80+ bir power işini görür
Samsung PM9A1a 6300/4200MB/s Gen4x4 M.2 22x80 512GB şimdilik iş görür sıfır ürün
1777918095
hocam işlemci uçuyor o yüzden:hoba:
en iyi fiyata oled bu var digerleri gidiyor 20k 30k o fiyata çıkınca gidek 4k alırsın bende samsung mantıklı veya ıps panel 2k bakabilirsin birde 0.03 ms gecikemesi var