Vatan artık çalışanlarına ne kadar maaş veriyorsa hepsi sefillik içinde mağazaya gidiyorsun kendilerine ayırıyorlar stok yok diyorlar sözde internetten sipariş vermeye çalışıyorsun telefon hattındaki dingil ağlamak üzere sipariş verdiğim için ne kadar ücret alıyorsa sefiilikten satmasınkarda...