iOS 26.5 sürümü benim 17 Pro max’te iyi çalışıyor, şarjı da hemen bitirmiyor. Eğer güncel değilse güncelle o sürüne . Bide App Store’dan tüm uygulamaları güncellemeyi unutma, uyumsz ve eski uygulamalar şarjı sömürüyor
Türk telekom uygulamasına girip alt taraftaki işlemler kısmından , hat ayarlarına tıklayıp hat resetleme ile resetleyip deneyebilir misin ?
1779098673
Resetleme işleminden sonra telefonu kapat hattı sim 2 ye al hocam o şekilde tekrar dener misin
Yeni mi yaşadın bu sorunu ? önceden çalışıyor muydu
1779094440
Eğer öyleyse sim 1 4 aylık süresi dolmuş demektir , her sim için 4 aylık kullanım hakkın var
1779094459
Sim 2 yi kullanarak sorunu çözebilirsin
osmo mobile 8 öneririm her türlü işini görecektir , 8p yeni çıktı daha gelişmiş ama tr ye henüz gelmedi
1779094303
insta360 flow 2 pro da çok iyidir onu daha çok tavsiye ederim , daha smooth daha doğal takip ediyor