redditte bu bolumden ve iyi universitelerden mezun olan kisilerin bile is bulamadigini okuduktan sonra is alani genis oldugu icin elektrik elektronik dusunmeye basladim
hocam ne yaptiginin onemi yok sonucta 1 aylik uyelik aliyorsun istersen 1 saat dur istersen 5 saat dur adam 2 gun geliyosun sohbet ediyosun diye fiyati mi dusursun
belediye salonuna gidiyorum aylik 800 ogrenci 400 arkadasim mahalle salonuna gidiyor aylik 1500 ama salon kotu bence ortalama duzgun bi salon 2000 olmali
hocam konuya boyle bakarsaniz herkesin yapmakta zorlandigi konular bulursunuz. herkes hayal ettigi hayati da yasayamiyor maalesef calismak ogrenmek zorunda. sizin dediginiz gibi temel olursa herkes yuksek yapar sinavin ayristiriciligi kalmaz emek veren adamla vermeyen adam yakin netler yapar...