meyvesuyu isimli üyenin son içerikleri

  1. meyvesuyu

    🔥İndirim Crucial T500 1 Tb Soğutuculu Dramli SSD 6.997 TL

    çektim bi tane teşekkür ederim
  2. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Amazon 1500/300 Genel Kod

    stanley çektim eyv
  3. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    para iadesi ile uğraştıracak riske gerek var mı bilmiyorum
  4. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Lexar 1 Tb SSD 3.911,16 TL

    hepsiburada kargolandı
  5. meyvesuyu

    🔥İndirim Western Dıgıtal Sn5000 Nvme 4 Tb SSD 17.997₺

    hemen bitti maalesef
  6. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Msi Spatium M461 2tb 5000/4200mb/S Pcie 4.0 Nvme M.2 SSD - 9.499tl

    fiyat iyi değil ya vatan baba buraya da el atsa keşke
  7. meyvesuyu

    Asus Dual Geforce Rtx 5060 Ti White Oc Dual-O16g-Whıte 16gb Gddr7 31.529 Tl

    takip etmiyorsanız nasıl indirim diye paylaşabiliyorsunuz?
  8. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Ryzen 7800X3D 13.599 TL

    x3d işlemciler kötü zamanlamaları olan ram'lere nerdeyse tepki vermiyor ama 9700x tepki veriyor. ben bu yüzden 3d tercih ettim 1778271459 boşta iken yapıyor evet :D önlem olarak maksimum kullanım oranını %99'a çekin 10-15 derece fark ediyor. Ama 4.1 ghz'de çalışıyor, boşta çalışırken yapılabilir.
  9. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Ryzen 7800X3D 13.599 TL

    ram'lerin zamanlaması iyiyse alınır yenir yutulur
  10. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Ryzen 7800X3D 13.599 TL

    seninki iyiymiş ben 2 hafta önce aldım iade süresi 2 gün geçti :D 1.5k zarar nerden baksan
  11. meyvesuyu

    🔥İndirim Creative Aurvana Live Se 2 Adet 565 TL 🔥

    biraz esnetebilirsin bende de sıkıyordu 1-2 dk dümdüz yapıp bıraktım daha iyi oldu
  12. meyvesuyu

    ❌İndirim Bitti! Ryzen 7800X3D 13.599 TL

    Konusu var ancak İncehesap'ta daha da inmiş. 2 hafta önce 15k'dan almıştım :( https://www.incehesap.com/amd-ryzen-7-7800x3d-4-20ghz-8-cekirdek-96mb-onbellek-soket-am5-tray-islemci-fiyati-66737/
  13. meyvesuyu

    🔥İndirim Lian Li 1200W SX1200P 80+ Platinum Tam Modüler ATX 3.1 Güç Kaynağı 8868TL

    Eyv hocam doğru diyorsun. Ben bayağı araştırarak c1200 aldım da yeni versiyonunu o yüzden sordum.
Geri
Top