Teşekkürler. Çapraz gitmesini anlamadım. Karakter dairenin yörüngesinde dönüyor. Ekrana tıklandığı anda ileri doğru atılıyor. Amaç sonraki daireye atlamak ve yüksek skor edinmek. Refleks oyunu diyebiliriz.
İlk karakter biraz zorlaştırıyor anlaşılan. Diğer karakterler biraz daha iyi.
Yanlış anlasilma olmasın, bütün görseller haliyle telifsiz sitelerden toplandı. Onları yerleştirmek bile benim için zordu. Ama tüm kodlama bana ait. Teşekkürler
Selamünaleyküm, 4 yıldır %90 görme engelliyim (çok az görüyorum) küçüklüğümden beri yazılımla uğrattığım için bu süreçte devam etme kararı aldım ve çabaladım.
3 yıldır da tek bir oyunu geliştirmeye çalışıyorum. Zorluklar sebebiyle birçok defa pes edip bırakmıştım. Oyun çok basit olabilir ama...