Ben bir fiyat avantajı göremiyorum. Daha iyi sistemler daha iyi fiyatlara satıldılar. Onlara bile avantajlı demezken bu sistemler hiç avantajlı gelmiyor. Burası donanım arşivi forumu olduğu içi bazı üyelikler bu sistemleri cilalayıp, parlatacaklar tabii ki.
Bu arkadaş uygun olmayan bir dille yorum yazmış. Etiket aldığı halde yorumu duruyor ve herhangi bir ceza almamış. Yetkililer ilgilenebilir mi acaba? Teşekkürler
2 TB DRAM Less SSD’ye 10 bin vermek mantıklı gelmiyor. İkinci el de 980 pro lar bu fiyatlarda sağlığı %100 olan. 7000 TL ye KC3000 var. Pazarlıkla 6500e alınır en kötü.
Ben size cevap vermedim. Bir sürü üyeliğiniz var sanırım. Biriyle yapay zekadan cevap veriyor birin de güç kaynağı modifiyecisi birin de elektronikçi olarak. Hangisi? Sizi etiketlemiş olsam da ben ilk başlarda bu üyeliğe cevap vermedim. İlk başta 14600K işlemcinin gayette H610M anakartta...
Ben hiç bir şekilde şu bunu veremez demedim güç kaynakları hakkında. Şimdi baktım mesajlara geri dönüp de ben size cevap vermemişim. Diğer kişi ile aynı kişi misiniz? Artık tartışmak istemiyorum. Bu kaliteli bir tartışma yerine sidik yarışına dönüyor. Bir şeyler öğreneceğimi düşünmüyorum artık...