malesef onu kaçırmışım. Onu satın alanlardan birisi açılmamış paket halinde 23 bine satmak istedi de bana güvenemedim ben de bu sistemi satın aldım iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum
Gerçekten mi? Birkaç arkadaşım fazla vermişsin ve çok başlangıç filan dediler. Biraz daha beklesen daha ucuza güzel sistem bulabilirdin dediler kafam karıştı