muhammeddece isimli üyenin son içerikleri

  1. M

    🔥İndirim RX 9060xt 8gb 1 Yıl Dip Fiyat 15.344,00tl

    bende 2. el 16 gb kovalıyorum 2 aydır ama sıfır olanda taksit imkanı var onu da düşünmek lazım
  2. M

    ❌İndirim Bitti! Klasse Classic Mouse Pad 1 TL

    1 dk da yok oldu :D
  3. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    İstanbuldaysan sendekilerden birini alayım @KingDeViL
  4. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    Kod bitmiş ya
  5. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    Hocam hepsini sen aldın bir tane bırakırsan hanıma alacağım
  6. M

    15k Monitör Önerisi 2k 27inc

    bu monitör hakkında bir şey bulabildin mi hocam bende buna bakıyorum
  7. M

    2k Asus Mönitör Tavsiyesi

    bende buna bakıyorum bulabildiniz mi kullanan birini ya da video vs
  8. M

    Yardım 2k 240 ve Üzeri Hz Ips Monitör Önerisi

    https://pckolik.com.tr/urun/90LM0BG0-B01971?ref=akakce&v=1.14.9 bununla rog arasında kaldım 1782232025 kağıt üstünde rog daha iyi duruyor hocam
  9. M

    Yardım 2k 240 ve Üzeri Hz Ips Monitör Önerisi

    4k için sistemim yeterli değil 2k arıyorum teşekkürler
  10. M

    Yardım 2k 240 ve Üzeri Hz Ips Monitör Önerisi

    https://www.gaming.gen.tr/urun/871916/asus-rog-strix-xg27acmes-27-inc-255hz-0-3ms-2k-qhd-adaptive-sync-fast-ips-pivot-gaming-monitor/?ref=akakce Bu monitörü almayı düşünüyorum. Bu fiyata farklı bir önerisi olan ya da linkteki monitörü kullanan varsa yardımcı olabilir mi fazla yorum bulamadım...
  11. M

    🔥İndirim Steelseries Qck+ Large Gaming Mouse Pad 809tl

    Ödeme hatası veriyor alamıyorum
  12. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    2300 e gelmiş bu fiyata güzel kasa sarı sitede 2. Eli daha pahalı
  13. M

    ❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 207 Digital Siyah Mid-Tower ATX Kasa 4000TL (Gaming Gecesi)

    Diğer arkadaşta artic önermişti 2. Elde ucuz fiyatlı bulursam 2. El almayı düşünüyorum bunu
  14. M

    ❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 207 Digital Siyah Mid-Tower ATX Kasa 4000TL (Gaming Gecesi)

    Sıvı soğutma yok hocam arctic e bakayım sağolun
  15. M

    ❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 207 Digital Siyah Mid-Tower ATX Kasa 4000TL (Gaming Gecesi)

    Benimki geldi buna bir egzoz fan almak lazım önerilerisi olan var mıdır
Geri
Top