Murdoc isimli üyenin son içerikleri

  1. M

    OLED Aldım Gray Banding ve Siyah Nokta Sorunu

    GIGABYTE MO27Q28GR 27″ 280Hz 0.03ms asıl mesele gray banding değil sağ alttaki siyah nokta ve monitör biraz sıkıntılı hissettiriyor ama daha önce 2 3 iade yaptım amazon iade uyarısı verdi sıkıntı olur mu acaba GIGABYTE MO27Q28GR 27″ 280Hz 0.03ms evet woled tandem deneyeceğim teşekkürler
  2. M

    OLED Aldım Gray Banding ve Siyah Nokta Sorunu

    Merhaba az önce oled siparişim geldi ölü piksel testleri temiz çıktı ancak gri ekranda resimdeki gibi siyah nokta çıkıyor ve 1 piksel gibi değil daha büyük ancak sadece gri arkaplanda (windows ayarlar ekranında farkettim) hafif belli oluyor sizce darbe mi almış ne olabilir yardımınızı bekliyorum
  3. M

    Yeni OLED Aldım Ekranda Büyük Leke Var Bu Nedir

    Farklı bilgisayarda denedim sorun yoktu, aynı bilgisayarda farklı monitör denedim aynı sorun vardı sanırsam ekran kartı sorunlu teşekkürler
  4. M

    Yeni OLED Aldım Ekranda Büyük Leke Var Bu Nedir

    Hocam windowsta hdr kapalıydı açınca leke kayboldu ama ne olduğu önemli ona göre iade edeceğim bi bilginiz var mı
  5. M

    Yeni OLED Aldım Ekranda Büyük Leke Var Bu Nedir

    Merhabalar az önce oled siparişim geldi kurdum ve çalıştırdım ölü piksel ve ghosting sorunu yok ancak ayarlar sekmesine girdiğimde aşşağıdaki gibi leke çıkıyor bu nedir bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi (sadece ayarlar kısmında win görev çubuğuna tıklayınca ekran rengi değişiyor ve leke...
  6. M

    Gigabyte Mo27q3 Aldım İyi mi?

    Merhaba bu monitörü aldım az önce vade farksız 9 taksit yaptım sizce iyi mi pahalı mı bu civara başka ne önerirdiniz? [H3 id='GIGABYTE+MO27Q3+265+QD-OLED+Gaming+Monitor+QHD+2560x1440+360Hz+0.03ms']GIGABYTE MO27Q3 26,5" QD-OLED Gaming Monitor, QHD (2560x1440), 360Hz, 0.03ms [/H3]...
  7. M

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Teşekkürler tabloyu chatgptye sorduğumda attı kıyas için, sizin attığınızın stoğu bitmiş şimdilik sanırım 360hz olanı alacağım beğenmezsem en kötü iade edip diğerini alırım
  8. M

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Hocam öncelikle teşekkür ederim aşşağıdaki 2 model arasında kaldım biri sizinki diğeri benimki 360hz olması beni çekiyor odam zaten karanlık woled ihtiyacım yok ancak yinede parlaklığı sizin modele göre düşük sizce tatmin eder mi...
  9. M

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Hocam bu kartın çok daha güçlü olduğu aşikar ama ben nvidia istiyorum ya hayırlısı olsun sizin için 1782113040 sizin tavsiye edeceğiniz nedir 36 bin altına beyaz 5070 bulabilir miyim yani biraz daha beklersem
  10. M

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Merhaba hocam bende oled 27 inç 360hz monitör arıyorum bayadır ama ips panellere göre ekran parlaklığı kötü falan diyorlar bunlar nasıl sizce ve bu attığım linkteki ile aralarındaki tek fark hz farkı mı acaba 1000 lira daha verip 360hz almak isterim yardımcı olursan sevinirim...
  11. M

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Merhaba beyaz sistem topladım tek eksik ekran kartı bayadır 3 fanlı beyaz ekran kartı bakıyordum soğutması iyi değil sanırım ama sizce alınır mı [H3 id='GIGABYTE+VGA+NVIDIA+12GB+GDDR7+RTX5070+EAGLE+OC+ICE+SFF']GIGABYTE VGA NVIDIA 12GB GDDR7 RTX5070 EAGLE OC ICE SFF[/H3]...
  12. M

    102k PC Topladım Bileşenler Uyumlu Mu?

    Yav 3 yıl önce topladığınız pc fiyatlarıyla çok biliyormuş gibi yorum yapmayı bırakın güncel fiyatlar bu şekilde bir bitmediniz
  13. M

    Pny Geforce RTX 5070 12gb ARGB 34.500tl Düz Model 33.500tl 9 Taksit Amazon Satıcılı

    Beyaz sistem topluyorum aslında beyaz gaming trio bekliyordum ama bu alınır mı sizce tek eksik parça ekran kartı kalmıştı
  14. M

    Android Clash Of Clans'a Global Chat Geri Geliyor !

    En son 2 3 yıl önce oynadım bb 10a 2 haftada kasılıyordu
  15. M

    RTX 5060 Ti 16gb Vs RTX 5070 Hangisini Alacağım Konusunda Kararsızım

    Hocam işlemcin çok düşük kalıyor bence hangisini alırsan al yanına en azından bi 7800x3d çekmeni öneririm fiyatı 13 14k şuan
Geri
Top