Merhaba bu monitörü aldım az önce vade farksız 9 taksit yaptım sizce iyi mi pahalı mı bu civara başka ne önerirdiniz?
[H3 id='GIGABYTE+MO27Q3+265+QD-OLED+Gaming+Monitor+QHD+2560x1440+360Hz+0.03ms']GIGABYTE MO27Q3 26,5" QD-OLED Gaming Monitor, QHD (2560x1440), 360Hz, 0.03ms [/H3]...