Şimdi ikiside farklı klavyeler fps oyun için alıyorsan rs7 air alabilirsin. Ama alüminyum kasa olsun yazım hissiyatı sesi çok iyi olsun dersen bu klavye her türlü tatmin eder seni yazılım konusundanda rs7 daha iyi tabi ama mekanik klavyedede ayarlayabiliceğin bir şey yok makro renk vs. Neyi ne...
Bende pwnage stormbreaker almıştım kutusunu açmadan iade ettim bana açmışsın diyip geri iade göndermişlerdi. Tüketici hakem heyetine başvurdum ayın birinde 6. ay dolacak ama hala bir hareket yok :)
https://forum.donanimarsivi.com/konu/wraith-e-sports-kutusunu-acmadigim-urunu-iade-almiyor.1199969/
elimde genelde 2 3 tane klavye oluyor ama şarjı baya gidiyor bi kere şarj ettim hala yüzde yüz gözüküyor. Hiç bir sorun yaşamadım.
1779548338
valla sesi falan muazzam bu klavyenin hastası olduğum için elimde klavye varken almıştım hatta yunzii al80 vardı onu sattım bunun için :)
Geçen aralık ayında aliexpress üzerinden kırk takla atıp hollandadaki kuzenime sipariş verdim 4 bin TL'ye 1 buçuk ayda kuzenimin gelmesini bekleyerek almıştım. Kargoyla bana göndermişti birde 250 lira ptt kargo ücreti ödeyerek sahip olduğum klavyeyi şuan 3200e alabileceğimi görünce bir kötü...