Selamlar, küçüklükten gelme pokemon hayranlığım var ve çok uzun zamandır canım pokemon oynamak istiyor, minecrafttaki pokemon modlarını oynuyordum ama o da artık sıkmaya başladı, gerçek bir pokemon oyunu oynamak istiyorum ve onlar da sadece nintendoda var. Sırf pokemon oynamak için nintendo...
ben şahsen bu kartı birkaç aydır kullanıyorum msi shadow 5060ti dan geçmiştim mesela o çok ısınıyordu ama bunda ısı konusunda ya da rpm konusunda hiçbir sorun yaşamadım baya memnunum, ilginç
selamlar, ekran kartımı değiştireceğim psuyu güncelledim işlemcim de i5 14600kf, gigabyte ın 5070ti oc sini beğenmiştim ama baktım ki bazı sitelerde 6 taksit yapılabiliyor ve 6 taksitle 75 civarına çıkabiliyorum, 3 ya da peşin fiyatına 52 53 gibi bir bütçem var, hangi marka ne kadar iyi...