O anlamda demedi ya bence hz olarak dedi ikiside 240 hz ve isim olarak samsung daha çok güven veriyor ben isim hastası değilim şahsen thunderobot kullanıyorum
https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-samsung-odyssey-g4-ls25bg400euxuf-25-1ms-240hz-fhd-hdr10-ips-g-sync-gaming-fiyati,2115942778.html Son 1 yılın en düşük fiyatı pampa
9 taksitle al mak zorundaysan alınabilir yinede pahalı ama 9070xt al tek seferde alabiliyosan indirim bekle bence modeli max 3 4 fps 3 4 derece etkiliyo