konu zaten iphone 11'in ne kadar iyi çalıştığı değil. Iphone telefonların eski bile olsa değerini koruduğu. İyi bir telefon isteyen insanlar her türlü yüklü bir para verecek. Bu telefon Iphone olursa satacakları zaman çok zarar etmezler ve nakite dönüştürmesi kolay olur.
2019 yılında aldığım iphone 11 hala canavar gibi çalışıyor. Sürekli kullandığım halde. Üstelik şimdi bile satsam aldığım fiyattan daha fazla ediyor. Milletin özellikleri için para verdiğini sanmıyorum. Telefon değerini koruyor.
Sorunun cevabına odaklanıyorum sana tavsiye vermeye değil. İşi bu değil mi ? Neden takmasın ? Parasını verdikten sonra format atıp, 850 tane oyun kurar. Biraz insancıl biriyse para bile almaz.
bir süredir kullanıyorum ve performansından memnunum. Yalnız yeni nesil güçlü bir işlemci ile daha randımanlı olur. Ben Ryzen 5 5600 ile kullanıyorum ve bu tarz bir işlemci ile tam performans alamazsınız.
Bende 5-6 aydır arc b580 kullanıyorum ve her windows güncellemesinde böyle sorunlar olabiliyor. Intel mutlaka 1-2 hafta içinde güncelleme yayınlıyor. Ayrıca HDMI veya DPI girişleri için çevirici kullanıyorsan bu da sürekli siyah ekrana sebep oluyor.
yurtdışına daha önce seyahat yoksa kapıdan çevirebilirler. Kaçak çalışan Türklerin sevdiği yerlerden biri. Türk olunca sorguya çekilme olasılığı mevcut.
Arc B580'i bir süredir kullanıyorum kart gayet iyi ama süper bir fark bekleme. Geçenlerde Windows bir güncelleme yayınladı mesela kart mavi ekran veriyordu bu yüzden. Güncelleme 1-2 gün sonra geldi ve düzeldi. Ara sıra böyle şeyler olabiliyor. Her oyunda DLSS ve FSR varken Xess çok az oyunda...
Millet kartı CS2'de verdiği FPS değerine göre gömmüş. CS2'de az FPS vermesi bu kartı kötü yapmıyor sadece CS2'de az FPS vermiş oluyor. Ben bir süredir kullanıyorum ve kullandığım için yorum yapıyorum. Kartı kullanmamış arkadaşlar geçen seneki bilgilere göre atıp tutuyor. Kart iyi diyoruz ama...
kartın adı çıkmış sanırım. Tek sıkıntısı bence işlemciye fazla yük bindirmesi. Ryzen 5600/5700 gibi işlemcilerden ziyade AM5 işlemcilerle daha iyi sonuç alınır bence.
herkes bunu söylemekte ama acaba bu bilginiz ne kadar güncel ? Yaklaşık 4 aydır bu kartı kullanıyorum ve eski/yeni bir sürü oyun test ettim. Driver sorunu yaşamadım. Intel bu işi çözdü diye düşünüyorum.