işte sedasyon yaptıran var mı merak ettim. damar yoluyla ilaç veriyorlarmış hiçbir şey hatırlamıyorsun hissetmiyorsun( kendinde değilsin ) diyorlar yaptıran var mı merak ediyorum.
Merhabalar çocukluktan beri korktuğum diş çekimi vs mevcut bu sebepten artık apse yapan dişlerimi implant ile değiştirmem gerek. Yinede korku var Sedasyon ile çekim veya implant tedavisi gören mevcut mu merak ediyorum. hiçbir şey hatırlamaz ve hissetmezsiniz denilmekte. deneyimleyen varsa lütfen...