nvyav isimli üyenin son içerikleri

  1. N

    DDR5’li 1440p için Sistem Tavsiyesi

    Güncel!!
  2. N

    DDR5’li 1440p için Sistem Tavsiyesi

    Mümkünse evet
  3. N

    DDR5’li 1440p için Sistem Tavsiyesi

    Merhaba, RDR 2, Diablo IV, ve Microsoft Flight Sim’i 1440p de oynatacak 30k ya sistem mümkün mü? Ekipmanlar ve monitörüm var. Şimdiden teşekkürler
  4. N

    Ana Konu 🔥DA yeni F/P kralı sistem 2 gün sonra geliyor🔥(güncel)

    Hocam hala karar veremedim almaya ama almak isteyenler için kasayı değiştirerek 300 tl farkla alabilirsiniz hala.
Geri
Top