nyctofilya isimli üyenin son içerikleri

  1. N

    Ryzen 7 7800x3d Alıcam Ekran Kartım 3070ti Sizce Nasıl Olur ?

    Çok bir bilgim olmadığı için darboğaz klişesini attım araya işte :) keşke bi 50k daha olsaydı güzelinden bir gpu da alabilseydim. en ucuza kendimi kurtarmaya çalışıyorum. undervolt ile galiba sorunsuz efektif kullanılabilir sonucunu çıkarıyorum tüm yorumlardan.
  2. N

    Ryzen 7 7800x3d Alıcam Ekran Kartım 3070ti Sizce Nasıl Olur ?

    cs2 valorant lol gibi oyunlar için bu ekran kartı ve işlemci kombinasyonu beni en azından 2-3 daha götürür diye düşünüyorum. ekran kartları aşırı pahalı. şu an bu oyunlar için upgrade etmeye, çok ucuk rakamlar harcamaya gerek var mıdır? bence yok. ama akıl akıldan üstündür. 1782241560 bu işin...
  3. N

    Ryzen 7 7800x3d Alıcam Ekran Kartım 3070ti Sizce Nasıl Olur ?

    AM5 e upgrade edicem sistemi. GIGABYTE b650 eagle anakart çektim bir tane. şimdi ryzen 7 7800x3d çekicem. eski bilgisayarımda da 3070ti vardı. çok masrafa girmek istemediğim için bunu kullanayım diyorum. genellikle fps oyunları en baba warzone ve fifa oynuyorum yani. işlemci ve ekran kartı...
Geri
Top