valorant da hata verdi
bu arada bağlantıyı nnasıl yaptığımı soranlar olacaktır tekrardan ama görseldeki görünene göre bu bağlantının da bi sorun oluşturmaması gerekiyormuş. ama yine de ben önlem amaçlı dediğinizi yapmıştım.
arkadaşlar tekrardan hata vermeye başladı.. ne yapacağız ya
1782058796
windows güncellemelerim de devredışı bıraktım yorumları dikkate alarak ama yine sorun oldu bugün.
kaç senedir kullanıyorum. hala gigafiber bağlanmış değil. hala talep olması lazım diyip zam yapmaya devam ediyorlar. önce kesinti ve hız problemlerini düzeltsinler... var mı önerebileceğiniz bir yer ona bari geceyim.
söylenildiği gibi ekran kartını monte ettim. ve şu an hiçbir sorunla karşılaşmıyorum. herhangibir sürücü sorunu vermedi. fakat vramler çok sıcak çalışıyor. neden bilmiyorum. gpu 55i geçmiyor vram 85 88 falan
Söyle söyleyeyim ben her hata da sürücü yok sürücü bulunmuyor silinmis tarzında mesajlar aldığım için her seferinde ddu ile tekrar sürücü temizleyip öyle kurdum.ve oto sürücü yükleme seçeneği kapalı olduğu için Windows un cakismadigina eminim çünkü driver kurnadan önce konyrol ediyorum Windows...