Bence hdd olayını bitirmek lazım artık. Çok lazımsa biraz fazla verip ssd olan modellerden alınabilir. Mekanik diskler veri kurtarma açısından iyi olsalar da sarsıntıdan etkilenen ürünler. Hele ki taşınabilir olması daha da tehlikeli.
Dışarıdan yeni geldim, konudan 3 dakika önce bildirim gelmiş ama yetişemedik. Ama farklı satıcı zaten yollamazdı
Alabilseydim ve yollasaydı ssd işini bitirecektim.
Biz sözde 15 binlik ürün aldık O bile çekimi çok kötüyken bununla beraber temizlik yapmak neredeyse imkansız ama yaz aylarında mangalları üflemek için iyi bir ürün bence
Evet, ama böyle bir fırsata bakıp kanalı takibe aldığımdan beridir tg hesabım indirim kanalları ile doldu taştı.
Reften para kazanmak için oto motu atıyorlar.
birkaç gün önce teknosada 44 e satılıyordu. alınır mı? alayım mı, limit var mı dönebilirmiyim derken , hadi alayım dedim, ödeme aşamasına geçince bitti.
Sanırım uzun süre unutamayacağım bu olayı.
Normalde bende uyurum bu tür fırsatlarda ama gece tam bu saatlerde diş ağrımla uyanmıştım.
nereden bileydim bu diş açacak bana iş. Gece gece 4 binlik olduk, ama yeterki gelsin, mükafat olarak dişe kanal yaptıracağım.