Monitör va panel. Tam bilgi sahibi olmadan İnsanları yanlış yönlendirme. Monitörü 2 yıldır kullanıyorum taş gibi, çoğu IPS monitörden daha güzel. Kumandası Smart TV falan var.
5000 serisinde en mantıklı kart 5070ti.
Amd 9070xt red devil, nitro, mercury kullandım.
Bakın net olarak söylüyorum. Yazılım,teknoloji vs. olarak nvidia aldı başını gitti. Amd nin yakalaması çok zor.
9070xt kime göre mantıklı ama inanın nvıdıa nın teknolojilerinin çok gerisinde.
Ama şunu...