Donanım arşivin 5070 Kasasını aldım kurulumu yaptım birkaç gün sonra sabah kalktığımda ekran gelmemeye başladı anakart ekranı 1 saniyeliğine gözüküyor ve gidiyor 5 6 kere resetledim ve ekran kartı driverı silinmiş bir şekilde geldi güvenli modda DDU ile driverları silip sıfırdan geri yükledim...