Evet 13,6
15,3 bana hiç mantıklı gelmiyor. Şahsen 4-5 senedir 2-2,5KG'lık gaming cihaz (+1KG adaptörü) taşımaktan yorulup hem ince hem ufak cihaza geçiş yapmak için aldım. 15,3'ün sanki kalınlığı da farklı yanlış biliyor olabilirim
Peki şöyle bir şey yapsak:
Sepette alıcı tel no girebiliyoruz, farklı 2-3 hesaptan aynı tel numarasına alıp hepsini tek bir hesaba girebiliyor muyuz acaba deneyen var mı? Master 4 Mouse almam lazım olursa 4-5 hesaptan alayım mouse ucuza gelsin 🤣
G29'unkinin 5'te 1'i etmez kalitesi. Komple V900S miydi neydi vitesli seti vardı bende geçen ay sattım, kesinlikle G29 vitesi ile alakası yok. Fiyat olarak da G29 Shifter'ından o kadar da farklı değil 2. el temiz 2-2,5 bandına shifter düşüyor mutlaka. Ha tabii usb'den bağlanıyor olması apayrı...
1.5 ay önce Trendyol'dan Mediamarkt satıcılı şekilde gece yarısı rengini banka indirimiyle birlikte 55500'e aldım 9 taksit. Fiyat gerçekten bedava. Neredeyse M4 parasına veriyorlar
Aynı şekilde (başka ürün başka satıcı) daha bugün PTT evrak getirdi kaybetmişim :) maalesef THH'de çözüm olmamaya başladı. olmayan bir şey üzerinden konuşmak doğru olmaz. Karar çıkacak da mediamarkt karara uyup cihazı yollayacak da derken çok uzun iş. Bi cihaz gelsin, sonra konu açarsınız
Yurtdışı S24U'yu satıp F/P diye TR'den S25 Edge alacaktım ancak Dxomark puanı yanıltmasın, kamera olarak bariz şekilde zayıf maalesef. Özellikle sadece 10X mi ne Zoom yapıyordu totalde. Batarya S24U da 1 günü çıkarmıyor bundan da beklemiyordum şahsen. Zoom vs önemli değil düz foto çeker geçerim...
Vatan'dan İphone 17 alsan Apple logosu dışında Üstünde Vatan Computer yazsa hoş mu 🤣
Adam Exvega yazmasından şikayetçi olsa haklısın da markanın dışında satıcının ismi yazıyor. Kullandığımız hiçbir üründe böyle bir durum yok